Powered By Blogger

duminică, 6 aprilie 2008

"Un Summit Fericit"

Cum?? Inca va mai intrebati ce e cu titlul asta??..este noua urare care a circulat in timpul istoricului summit printre bucuresteni, studenti si alti beneficiari ai zilelor libere... Inspirate de traditionalele urari ca “Paste Fericit!” sau “ Sarbatori Fericite!”, romanul, un spirit novator, creator si sa nu evitam aici ( chiar daca a devenit deja un cliseu) umorul autohton, inzestrat fiind cu o mare calitate, adaptabilitatea (dobandita nu neaparat benevol, mai cu seama in momente critice) s-a comportat in situatia data intr-un mod cat se putea de previzibil...Urmarea a fost ca fiecare si l-a facut cat de fericit a putut. Daca o sa citesc ce am scris pana in acest punct este foarte evident ca ma aflu in categoria: roman,student in bucuresti, chiar si in categoria utilizatorilor deja celebrei expresii..tot ce mai ramane e de analizat cum mi-am facut eu “un summit fericit”. Am reusit mai mult sau mai putin ( asta ramane de vazut inca). Am inceput( impropriu spus ca am inceput eu din moment ce inceputul a fost comun tuturor: cele trei zile libere) prin a lasa Bucurestiul sa-si vada de ale lui si am plecat cat de repede am putut, unde alt undeva decat acasa, ca doar era vacanta in “ semestrul fericirii” si aici am citat pe unul intre profii nostri.. Sa nu credeti ca daca m-am indepartat putin de Bucuresti am fost privata de restrictiile summitului…nu!! Am spus nu pentru ca m-am hotarat sa fac o vizita Constantei ( e adevarat ca ziua stabilita era chiar miercurea), dar bineintes ca domnul Bush a fost un vizitator mai important decat mine fapt pentru care mi-am amanat vizita pentru joi o zi ca oricare alta a Constantei… In sfarsit ,fara alte amanunte, global pot sa declar ca am avut un summit daca nu fericit, cel putin reusit…

4 comentarii:

Magda spunea...

Te aprob Lex...chiar am gazduit un summit fericit.Desi aveam emotii fata de primirea pe care avea sa o faca Basescu lui Bush si ne intrebam daca marele Putin va ajunge ,intr-un final, in Romania...totul s-a desfasurat conform normelor europene.S-au elucidat probleme importante,care ne privesc cu o oarecare maiestrie,de aceea putem spune ca am avut intr-adevar si noi,asa numitii cetatenii tarii gazda,o vacanta linistita.In acest caz,doritor sau nu,indraznesc sa notez acest fast cu bine,pentru ca,din considerentul meu,chiar am avut:"Un summit fericit".

Unknown spunea...

super...hai sa facem un blog, care sa reuneasca toate parerile despre acest faimos summit. Faimos pentru ei, ca pe mine chiar nush cu ce ma avantajeaza. Probabil nu realizez daca este ceva de realizat, dar in mare...

Scrido spunea...

Cred ca momentul cu inghetata a salvat momentul diplomatic :) tinand cont de faptul ca domnul Basescu are o fabrica de inghetata iar Bush a apreciat indeosebi gelateria romana :)pacat...sunt mult mai multe lucruri de apreciat in Ro

Bya Bya spunea...

Eu chiar am fost impresionata de Bucuresti in perioada summit-ului, niciodata nu a mai fost asa liber si curat, pacat ca nu este asa mereu...fara imbulzelile din mijloacele de transport, fara masini bara la bara...o capitala U.E..pacat ca a tinut numai pentru 3 zile..si am revenit la cosmar.