Powered By Blogger

joi, 22 mai 2008

Penultima...

Am spus sa scriu acum ca maine ar fi fost ultima si ar fi sunat cam patetic si deja rasuflat ca sa scriu despre ultima zi de facultate din anul 2..
nu credeam ca o sa folosesc vreodata sintagma parca prea des uzitata "parca ier..."..si uite ca acum,exact acum cand scriu mi se pare ca se potriveste perfect(ciudat mai ajungi sa regreti unele chestii pe care odata le gandeai cu tarie), oricum eu cred ca e bine si asa sa-ti dai seama si sa ajungi sa le recunosti( asta asa ca sa ma scuz intr-un fel).iata ca o spun "parca ieri" era prima zi din anul 2 si azi ne-am trezit cu totii la sfarsit..Cred ca acum, mai ales acum cand avem atatea de facut pentru sesiune regretam ca nu ieseam impreuna la un suc dupa cate vreun curs sau seminar( cand veneam acasa sa ne odihnim:P).cred ca nu sunt singura care regret ca se termina si semestrul asta( si daca nu regretam toti din acelasi considerent, sunt atat de convinsa de majoritatea care e de partea mea din simplul fapt ca urmeaza sesiunea)...hai ca parca prea exagerez cu melancolia asta si nu e cazul petru ca situatia nu e chiar asa de dezastruasa....dragi colegi, mai avem la dispozitie O ZI sa ne bucuram de statutul de student in anul 2(pentru cei care nu au de gand sa repeteanul, dar eu zic ca orcat de mare e regretul nu se merita)..Si uite cate motive gasim daca vrem sa gandim pozitiv: daca de azi suntem asa, maine cum mai sunem?..( pastrati-va resurse)

LEX,anul 2

Un comentariu:

Scrido spunea...

o asteptam cu drag pe ulima :)